Uppdatering

Åter igen så kommer jag på att jag varit otroligt dålig på att uppdatera och jag misstänker att det lett till att få fortsätter komma in här. Saken är den att dagarna bara flyter förbi fortare än jag kan förstå, jag tog 8 dagar ledigt och åkte iväg söderut för att uppleva våren och träffa vänner och samla energi. Jag kom hem fylld med energi, inspiration och längtan efter att jobba och jobbat har jag gjort- det är massa roliga saker som händer som jag hoppas på att kunna uppdatera om framöver, men tiden är inte mogen än. Men det jag kan berätta är att jag gjort en till målning för Magazin du Nord till deras sommarskyltning med strandtema. Den ska levereras i veckan, sen har jag flera intressanta möten inplanerade i veckan. Men ikväll ska jag vara ledig. Njut av några bilder från min resa så kommer mer information om allt som händer så småningom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0