Mycke att göra...

Just för tillfället har jag inte så mycket tid över till att uppdatera bloggen, är mer aktiv på twitter numera där hittar du mig som @karro_vp så den som är intresserad av att veta vad som händer får gärna kika in där.

Just nu håller jag på att förbereda inför en presentation som jag ska göra nästa vecka inför en jury som sedan ska komma med feedback på hur jag kan utveckla mitt företag. Det ska bli intressant men är ganska nervös inför det också också.

Jag arbetar fortfarande med förberederserna inför montern som jag ska bygga på yrkes och utbildningsmässan. Naurligtvis arbetar jag även med mina egen möbelkollektion som sakta och säkert börjar ta form.

Sitter mina sista dagar på Krenovas inkubator nu och håller därför på att göra i ordning ett ordentligt hemmakontor, bild på det en annan dag för nu är allt huller om buller.

ska försöka göra ett lite mer intressant inlägg har snart...men just nu har jag tyvärr inte tid och ork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0