lucka 2

Andra advent, dricker kråkbärsglögg och skriver offert, en fin kombination enligt mig. Jag arbetar med en offert för en monter, det ska handla om normbrytande yrkesval, att det blir jag som får göra det är inte klart än, men chansen finns och jag hoppas för jag brinner själv för jämställdhet. Personligen vet jag inte om mitt yrkesval är så normbrytande, men jag uppmuntrar gärna unga att följa sina drömmar, välja yrke efter talang och inte efter vilket kön de har. Jag har läst att på arbetsplatser där könsfördelningen är jäm så är stämningen bättre och miljön säkrare. Men bilder på mina ideer kan jag inte visa idag, så ni får nöja er med en bild på en amaryllis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0